Jak nahlásit pojistnou událost

Je-li poškozené vozidlo pojištěno na živelné pohromy kryté havarijním pojištěním, nebo připojištěno v rámci povinného ručení, doporučujeme škodní událost co nejdříve nahlásit pojišťovně.
 
Poznámka: Vaše vozidlo vám rádi opravíme i v případě, že není pojištěno proti živelným pohromám. Pro konzultaci ceny opravy nás můžete kontaktovat.

K nahlášení škody si připravte:
  1. Číslo pojistné smlouvy vztahující se k poškozenému vozidlu
  2. Nacionále řidiče vozidla v době vzniku škody
  3. Údaje o poškozeném vozidle (SPZ, VIN, značka a typ, rozsah škody)
  4. Kontakt na Vás
  • Pojistnou událost lze nahlásit telefonicky na infolince Vaší pojišťovny, prostřednictvím on-line formuláře na webu pojišťovny, osobně na kterékoli pobočce pojišťovny nebo prostřednictvím smluvních partnerů pojišťoven (finanční poradce, smluvní servis).
  • Po nahlášení bude škodní události přiděleno číslo. Toto číslo uvádějte při veškeré komunikaci s pojišťovnou a smluvním servisem.
  • Po přidělení čísla zaregistrované události nás stačí kontaktovat telefonicky nebo e-mailem. Společně domluvíme termín opravy ve spolupracujícím servisu nejblíže místu Vašeho bydliště.